logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
دانلود سریال در انتهای شب
100% (4 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال در انتهای شب

سریال در انتهای شب ( At The End of The Night ) به کارگردانی آیدا پناهنده و در ژانر اجتماعی، درام، عاشقانه، پلیسی و خانوادگی ساخته شده است.این سریال در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1403 است. در این سریال هنرمندانی همچون پارسا پیروزفر، هدی زین العابدین، رضا بهبودی، پدرام شریفی، مهسا کرامتی، ژیلا آل احمد، شیرین آقاکاشی، علیرضا آقاخانی و… و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای __ از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید سریال در انتهای شب آیدا پناهنده، کارگردان نام آشنا سینمای ایران، که پیش از این فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون ناهید، اسرافیل و تی تی را در کارنامه خود دارد، برای نخستین بار قدم به عرصه سریال‌سازی در شبکه نمایش خانگی می‌گذارد.

او که سابقه همکاری موفقی با پارسا پیروزفر در فیلم “تی تی” را در کارنامه دارد، بار دیگر از این بازیگر محبوب برای حضور در نخستین سریال خود دعوت کرده است.این سریال که پیش‌تر با عنوان محبوبه شب شناخته می‌شد.شما می توانید سریال بسیار زیبای در انتهای شب را با تهیه نسخه قانونی، این فیلم را با بالاترین کیفیت از وبسایت تهران موویز با مصرف پهنای باند اینترنت نیم بها دانلود و تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال ایرانی

دانلود سریال قطب شمال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال در انتهای شب

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟