logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.5 /10
دانلود سریال سلسله مراتب Hierarchy 2024
100% (5 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال سلسله مراتب Hierarchy 2024

سریال سلسله مراتب (Hierarchy) به کارگردانی بائه یون جین (Bae Hyeon-jin) می باشد.این سریال محصول کشور کره جنوبی در ژانر معمایی، درام و عاشقانه است .فصل اول آن در قالب 7 قسمت در سال 2024 میلادی توسط کمپانی Studio Dragon تولید و منتشر شد

در سریال سلسله مراتب هنرمندانی همچون رو جونگ یی، لی چای مین، کیم جائه وون، جی هی وون، لی وون جونگ، کیم ته جونگ و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلمنامه این سریال را چو هی می به رشته تحریر درآورده است. در داستان این سریال آمده است که در دبیرستان جوشین، هرج و مرج توسط گروهی از دانش‌آموزان نخبه حکمفرماست. اما ورود یک دانش‌آموز مرموز، نظم ظاهری را به هم می‌ریزد و رازهایی تاریک را برملا می‌کند. سریال سلسله مراتب، داستانی گیرا از عشق، رفاقت، انتقام و رستگاری را در دل دنیای هجده جوان روایت می‌کند. در این بین، عشق‌های ممنوعه، خیانت‌های ناگفته و چالش‌های طاقت‌فرسا، مسیر زندگی این دانش‌آموزان را دستخوش تغییر می‌کند.

شما می توانید سریال بسیار زیبای سلسله مراتب را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده و یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال های خارجی

دانلود سریال Breathtaking 2024

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال سلسله مراتب Hierarchy 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟