logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
8.1 /10
دانلود سریال سیلو Silo 2023
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال سیلو Silo 2023 با زیرنویس فارسی

سریال سیلو ( Silo ) که با عناوین (Wool) و (Mechanical) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی مشترک دیوید سمل و مورتن تیلدام (David Semel و Morten Tyldum) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام، علمی تخیلی، معمایی و هیجان انگیز است .فصل اول آن در قالب 10 قسمت توسط کمپانی AMC Studios تولید و منتشر شد.

در سریال سیلو هنرمندانی همچون رربکا فرگوسن، ایان گلن، ویل پاتون، فردیناند کینگزلی، تیم رابینز، شین مکری، ریک گومز، آنجلا یو، هنری گرت، کریستین اوچوا لاورنیا، هلن مقصود، مت گومز هیداکا، اولاتونجی آیوفه و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.جالب است بدانید تهیه‌کنندگان مجموعه تلویزیونی «سیلو» عبارتند از: آریک آولینو، بن برافمن، جان میدلین، فرد جولان، کیسی پاپاس، ربکا فرگوسن، جوانا تاپا، گراهام یوست، جسیکا هاجز، اینگرید اسکاجدا، رمی اوبوچون، هیو هوی و نینا جک.

موسیقی متن مجموعه نیز توسط آتلی اوروارسون ساخته شده است. این مجموعه براساس مجموعه کتاب های پرفروشی که به همین اسم هستند و هیو هوی آنها را نوشته است ساخته شده است. شما می توانید سریال بسیار زیبای سیلو را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال معبد با زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال سیلو Silo 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟