logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
8.0 /10
دانلود سریال شهرزاد
100% (2 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال شهرزاد 1394

سریال شهرزاد (Shahrzad) به کارگردانی حسن فتحی (Hasan Fathi) می باشد.این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام ، تاریخی و عاشقانه است .فصل اول آن در قالب 28 قسمت در سال 1394 ، فصل دوم آن در قالب 15 قسمت و فصل سوم آن نیز در قالب 16 قسمت توسط شرکت تصویر گستر پاسارگاد تولید و منتشر شد. در سریال شهرزاد هنرمندانی همچون شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، رویا نونهالی، رضا کیانیان، گلاره عباسی، نسیم ادبی، امیر جعفری، پریناز ایزدیار، سهیلا رضوی، مهدی سلطانی، فریبا متخصص و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید داستان سریال شهرزاد در سال ۱۳۳۲، در آستانه کودتای ۲۸ مرداد، در تهران روایت می‌شود. شهرزاد، دختری جوان و زیبا، دانشجوی پزشکی است. فرهاد، جوانی خوش‌تیپ و باهوش، دانشجوی ادبیات و روزنامه‌نگار است. این دو عاشق یکدیگر هستند و می‌خواهند با هم ازدواج کنند.پدران شهرزاد و فرهاد، از افراد گوش‌به‌فرمان بزرگ‌آقا، مردی متنفذ و قدرتمند، هستند. بزرگ‌آقا، مخالف ازدواج این دو جوان است و برای جلوگیری از آن، دست به اقداماتی می‌زند.کودتای ۲۸ مرداد، زندگی فرهاد و شهرزاد را دچار تغییراتی می‌کند.شما می توانید سریال بسیار زیبای شهرزاد را به صورت رایگان از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال عاشقانه

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال شهرزاد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟