logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.5 /10
دانلود سریال مامور شب The Night Agent 2023
100% (2 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال مامور شب The Night Agent 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

سریال مامور شب (The Night Agent) که با نام اصلی (Keonekteu) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی ست گوردون (Seth Gordon) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، درام، معمایی و هیجان انگیز است .فصل اول آن در قالب 10 قسمت در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی Exhibit A و Matrix Production Services و MiddKid Productions تولید و منتشر شد. در سریال مامور شب هنرمندانی همچون گابریل باسو، لوسیان بوکانان، هونگ چاو، دی.بی. وودساید، انریکه مورسیانو، ایو هارلو، سارا دژاردین، فولا ایوانز-آکینگبولا، فونیکس راعی، آندره آنتونی، توبی لوینز، فیلیپ پراژو، جسی لیانگ، آندرس کولانتس، کورتیس لوم، الکس رز و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید در مجموعه مامور شب، پیتر ساترلند، مامور اف‌بی‌آی، در جریان یک عملیات مخفیانه، با شواهدی مواجه می‌شود که نشان می‌دهد یک توطئه گسترده در بالاترین سطوح دولت ایالات متحده در حال شکل‌گیری است. او که می‌داند اگر این توطئه به نتیجه برسد، عواقبی فاجعه‌بار برای کشور خواهد داشت، به تنهایی دست به کار می‌شود تا از آن جلوگیری کند.

مجموعه مامور شب، یک سریال اکشن و جاسوسی است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته متیو کویرک ساخته شده است. این سریال با بازی کیفر ساترلند در نقش پیتر ساترلند، توانست به موفقیت قابل توجهی دست یابد و نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.شما می توانید سریال بسیار زیبای مامور شب را با دوبله و یا زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال وضعیت پیچیده با زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال مامور شب The Night Agent 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟