logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.0 /10
دانلود سریال نفرین شده Cursed 2020
100% (2 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال نفرین شده Cursed 2020 با دوبله فارسی

سریال نفرین شده ( Cursed ) به کارگردانی مشترک جان ایست، دانیل نتهایم، زتنا فوئنتس و سارا اوگرمن (Jon East و Daniel Nettheim و Zetna Fuentes و Sarah O’Gorman) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن، ماجراجویی، درام، علمی تخیلی و فانتزی است .فصل اول آن در قالب 10 قسمت در سال 2020 میلادی توسط دو کمپانی Arcanum و Netflix تولید و منتشر شد

در سریال نفرین شده هنرمندانی همچون کاترین لانگفورد، دوون ترل، گوستاو اسکاشگورد، دنیل شارمن، سباستین آرمستو، لیلی نیومارک، شالوم برون-فرانکلین، پیتر مولان، امیلی کوتس، بیلی جنکینز، مت استوکوی، جاسپر جیکوب و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.جالب است بدانید سازندگان سریال “نفرین شده” شامل الکس بودن، اندرو چپمن، لیلا گرشتاین، بن هولت، مایک هوروات، جانت لین، فرانک میلر، راشل شوکرت، سیلن توماس، رابی تامپسون، تام ویلر، ویلیام ویلر، و زتنا فوئنتس بودند. موسیقی متن این سریال توسط جف روسو و کاترین لانگفورد ساخته شده بود و فیلمبرداری آن توسط دامیان بروملی، استوارت هاول، بالاس بولیگو و جیمز فرند انجام شده بود.

سریال “نفرین شده” بر اساس کتاب مصور “نفرین شده” اثر فرانک میلر و تام ویلر تولید شده بود. در ابتدا، تمدید سریال برای فصل دوم نیز مشخص شده بود، اما در جولای سال 2021، تصمیم گرفته شد که پس از یک فصل، ساخت ادامه‌ی سریال لغو شود. شما می توانید سریال بسیار زیبای نفرین شده با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال های خارجی

دانلود سریال ترکی چشم چران عمارت با دوبله فارسی

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال نفرین شده Cursed 2020

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟