logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
7.7 /10
دانلود سریال وکیل لینکلن سوار The Lincoln Lawyer 2022
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال وکیل لینکلن سوار The Lincoln Lawyer 2022 با دوبله فارسی

سریال وکیل لینکلن سوار و یا لینکلن لاویر (The Lincoln Lawyer) به کارگردانی مشترک دیوید گراسمن، آلونسو آلوارز، بیل دیلیا، ارین فیلی و لیز فریدلندر می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی، معمایی، هیجان انگیز و درام است .فصل اول آن در قالب 10 قسمت در سال 2022 میلادی توسط دو کمپانی A+E Studios و NETFLIX تولید و منتشر شد. در سریال وکیل لینکلن سوار هنرمندانی همچون مانوئل گارسیا رولفو، نو کمبل، کریستوفر گورهام، جاز رایکول، مایکل گراتزیادی، لامونت تامپسون، کریستا وارنر، هدر مازور و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید سریال «وکیل لینکلن سوار» اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته مایکل کانلی است که داستان یک وکیل مدافع به نام میکی هالر را روایت می‌کند. میکی هالر یک وکیل ایده‌آل‌گرا است که در شهر لس‌آنجلس به پرونده‌های مختلفی رسیدگی می‌کند. او از یک ماشین لینکلن تاون به عنوان دفتر کار خود استفاده می‌کند و به همین دلیل به «وکیل لینکلن سوار» معروف شده است.

سریال «وکیل لینکلن سوار» با استقبال گسترده‌ای از سوی مخاطبان و منتقدان روبرو شده است. این سریال برای بازی‌های خوب بازیگران، فیلمنامه‌ای جذاب، داستانی جنایی معمایی، فضاسازی‌های چشم‌نواز، کارگردانی و همچنین نحوه فیلمبرداری تحسین شده است.شما می توانید سریال بسیار زیبای وکیل لینکلن سوار را با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال آدم درست را راه بده با زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال وکیل لینکلن سوار The Lincoln Lawyer 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟