logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.4 /10
دانلود سریال موجه: شهر باستانی Justified: City Primeval 2023
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال موجه: شهر باستانی Justified: City Primeval 2023 با زیرنویس فارسی

سریال موجه: شهر باستانی و یا توجیه شده: شهر باستانی یا جاستیفاید: شهر باستانی (Justified: City Primeval) که با نام اصلی (Keonekteu) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی تاکاشی میکه (Takashi Miike) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن، جنایی، درام و هیجان انگیز است .فصل اول آن در قالب 8 قسمت در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی FX Productions و MGM Television و Sony Pictures Television تولید و منتشر شد.

در سریال موجه: شهر باستانی هنرمندانی همچون تیموتی اولفینت، الکساندر پوبوتسکی، یوسف کاسنتزکوف، استاویون وایت، بوید هالبروک، مارین ایرلند، آنجانو الیس-تیلور، آدلاید کلمنس، ووندی کرتیس هال، ویوین اولفینت، نوربرت لئو بوتز، ویکتور ویلیامز، رائه گری، گیوتا تراکاس، ایان براتشی، کوین لینگل، مت کریون، امین جوزف، کالی جانسون، برنا دی استاسیو، هولدن اوشنهیرت، اف دیوید راث، جائه آرتل و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید این سریال دنباله‌ای بر سریال موجه است که در سال‌های 2010 تا 2015 میلادی پخش شد و در آن، تیموتی اولفینت نقش مارشال ریلان گیونز را ایفا می‌کرد. گیونز اکنون هشت سال است که از کنتاکی به میامی نقل مکان کرده و به عنوان مارشال ایالات متحده مشغول به کار است. او با دختری چهارده ساله به نام ادیث زندگی می‌کند.سریال موجه: شهر باستانی که بر اساس رمانی به نام شهر باستانی: نیم روز در دیترویت نوشته المور لئونارد ساخته شده است، ترکیبی از ژانر‌های جنایی، درام و نئووسترن است.شما می توانید سریال بسیار زیبای موجه: شهر باستانی را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال برلین با زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال موجه: شهر باستانی Justified: City Primeval 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟