logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
7.5 /10
دانلود سریال آدم درست را راه بده Let the Right One In 2022
100% (1 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال آدم درست را راه بده Let the Right One In 2022 با زیرنویس فارسی

سریال آدم درست را راه بده (Let the Right One In) به کارگردانی مشترک سیث مان، ویت نگوین و هیرومی کاماتا (Seith Mann و Viet Nguyen و Hiromi Kamata) می باشد.این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر ترسناک، معمایی، هیجان انگیز و درام است .فصل اول آن در قالب 10 قسمت در سال 2022 میلادی توسط کمپانی Tomorrow Studios تولید و منتشر شد. در سریال آدم درست را راه بده هنرمندانی همچون دمیان بیچیر، مدیسن تیلور بایز، آنیکا نونی رز، گریس گامر، ایان فورمن، نیک استال، کوین کارول، کارولین نف، کادن آماری اندرسون و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید سریال «آدم درست را راه بده»، اقتباسی از رمانی به همین نام اثر جان آگاتا است که در سال 2022 توسط شبکه HBO Max منتشر شد. این سریال تاکنون با استقبال گسترده مخاطبان و منتقدان مواجه شده و برای فیلمنامه، کارگردانی، بازیگری، جلوه‌های ویژه، و طراحی صحنه مورد تحسین قرار گرفته است.

داستان سریال در دهه 1980 میلادی در یک شهر کوچک روایت می‌شود. النور، دختربچه‌ای تنها و گوشه‌گیر، در یک حادثه تصادف به طور اتقاقی تبدیل به یک خون‌آشام می‌شود. پدرش، مارک، که از این اتفاق شوکه شده است، تصمیم می‌گیرد از دخترش مراقبت کند و او را از خطرات دنیای بیرون دور نگه دارد.شما می توانید سریال بسیار زیبای آدم درست را راه بده را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال شهردار کینگزتاون با زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال آدم درست را راه بده Let the Right One In 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟