logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.6 /10
دانلود فیلم آلفا Alpha 2018
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم آلفا Alpha 2018 با دوبله فارسی

 

فیلم آلفا ( Alpha ) به کارگردانی آلبِرت هیوز (Albert Hughes) و در ژانر ماجراجویی و اکشن ، درام ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2018 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون مورگان فریمن، کدی اسمیت-مک‌فی، جوهانسن هاوکور جوهانسون، مارسین کوالسیک، ینس هولتن، ناتاشا مالته، اسپنسر بوگِرت، مرسدس د لا زردا، لئونور وارلا، پریا راجاراتنام و لوکی سوبی و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDB  توانسته امتیاز بالای 6.6 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید این فیلم دربارهٔ رابطه‌ای است که انسان خردمند در زمان ابتدایی زندگی خود با گرگ‌ها برقرار می‌کند و نشان می‌دهد چگونه سگ‌ها به عنوان نتیجه‌ای از تغییرات این رابطه به دست انسان‌ها تبدیل شده‌اند.

کدا مرد جوانی است که در یک شکار نادرست از قبیله خود جدا شده است. در حالی که او در طبیعت است، با گرگی روبرو می شود که توسط گله اش رها شده است و این دو با هم پیوند برقرار می کنند. اکنون، با زمستان در راه است، دوستان بعید باید در سراسر مناظر خشن و غیرقابل بخشش ادیسه ای را آغاز کنند تا به موقع برای شام به خانه برگردند.شما می توانید فیلم بسیار زیبای آلفا را با دوبله فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های تاریخی

دانلود فیلم جغد شب با دوبله فارسی

دانلود فیلم های 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آلفا Alpha 2018

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟