logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.7 /10
دانلود فیلم به یاد آور Recalled 2021
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم به یاد آور Recalled 2021 با دوبله و زیرنویس فارسی

 

فیلم به یاد آور یا یادآوری یا ریکالد (Recalled) که با نام (Naeileui Gieok) نیز شناخته میشود به کارگردانی سو یومین (You-min Seo) و در ژانر معمایی، درام و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2021 کشور کره جنوبی است. در این فیلم هنرمندانی همچون سئو یه جی، کیم کانگ وو، به یو رام، پارک بوم , یوم های رن، گانگ یو ریم، کیم ووک و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDB  توانسته امتیاز بالای 7.1 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید این فیلم برای اولین بار در تاریخ ۲۱ آوریل سال ۲۰۲۱ توسط شرکت iFilm در کشور کره جنوبی اکران شد. در روز نخست اکران، این فیلم توانسته است رکورد فروش بلیت را به ثبت برساند و در مدت زمان کوتاهی محبوبیت خود را به حدی افزایش دهد که به یکی از یازده فیلم برتر سال ۲۰۲۱ در کشور کره جنوبی تبدیل شود..شما می توانید فیلم بسیار زیبای به یاد آور را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های هیجان انگیز

دانلود فیلم بهشت با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های جدید با دوبله فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم به یاد آور Recalled 2021

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟