logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
6.5 /10
دانلود فیلم جنگل پرتقال
100% (4 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم جنگل پرتقال

فیلم جنگل پرتقال ( The Orange Forest ) به کارگردانی آرمان خوانساریان و در ژانر خانوادگی، اجتماعی، عاشقانه و درام ساخته شده است.این فیلم در سال 1401 ساخته و منتشر شد. در این فیلم هنرمندانی همچون میرسعید مولویان، سارا بهرامی، رضا بهبودی، رضا عموزاد، فراز سرابی، داوود فتحعلی بیگی، فرشته مرعشی، ارشیا نیک بین، حمیدرضا عباسی، زینب شعبانی، رضا پوده‌ای، حسام نورانی و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.5 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید رسول صدرعاملی که در سال 1398 با تهیه‌کنندگی فیلم شنای پروانه از نخستین تجربه فیلمسازی محمد کارت حمایت کرد، این بار با تهیه فیلم اول آرمان خوانساریان در جشنواره حضور دارد و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

جنگل پرتقال اولین فیلم بلند سینمایی آرمان خوانساریان است. او پیش از این فیلم‌های کوتاهی مانند بن‌بست، سایه فیل و سبز کله غازی را ساخته است. خوانساریان فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری و کارگاه فیلمسازی عباس کیارستمی است. او همچنین به همراه مجید برزگر نویسندگی فیلم ابر بارانش گرفته را برعهده داشته است.شما می توانید فیلم بسیار زیبای جنگل پرتقال را با تهیه نسخه قانونی، این فیلم را با بالاترین کیفیت از وبسایت تهران موویز با مصرف پهنای باند اینترنت نیم بها دانلود و تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم هولیا

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جنگل پرتقال

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟