logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
5.3 /10
دانلود فیلم در درون زندگی می کند It Lives Inside 2023
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم در درون زندگی می کند It Lives Inside 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

فیلم در درون زندگی می کند ( It Lives Inside ) به کارگردانی بیشال دوتا (Bishal Dutta) و در ژانر ترسناک، درام، معمایی و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون مگان سوری، نیرو باجوا، موهانا کریشنان، بتی گابریل، ویک ساهای، گاج مارش، سیذارتا مینهاس، سایشا مونی، پیج شاو، سانگیتا ویلی، کارلو یو و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 5.4 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم در درون زندگی می کند به تهیه‌کنندگی مشترک آریل بویزورت، جف دوچمن، رایان فریشیا، ادوارد اچ هام جونیور، ریموند منسفیلد، شان مک کیتریک، جیمسون پارکر، تام کوین، امیلی توماس و شاون ویلیامسون در سال 2023 ساخته شده است. موسیقی متن فیلم را وسلی هیوز و فیلمبرداری آن را متیو لین انجام داده‌اند. این فیلم پس از حضور در جشنواره بین‌المللی SXSW Film Festival موفق شد برنده جایزه Audience Award برای بهترین فیلمنامه شود.

داستان فیلم در مورد یک نوجوان هندی-آمریکایی است که با بحران هویت فرهنگی دست به گریبان است. او با دوست صمیمی سابق خود مشاجره می کند و در این حین ناخواسته نیروی شروری را آزاد می کند که از تنهایی او تغذیه می کند.شما می توانید فیلم بسیار زیبای در درون زندگی می کند با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم های ترسناک

دانلود فیلم وقتی شیطان در کمین است با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های زیرنویس فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم در درون زندگی می کند It Lives Inside 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟