logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.3 /10
دانلود فیلم روباه پیر Old Fox 2023
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم روباه پیر Old Fox 2023

فیلم روباه پیر یا اولد فاکس ( Old Fox ) با عنوان اصلی (Lao hu li)با عنوان اصلی (Lao hu li) به کارگردانی وریتز مور (Moritz Mohr) و در ژانر اکشن، هیجان انگیز و درام است.این فیلم محصول سال 2023 کشورهای آلمان، آفریقای‌ جنوبی و آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون بیل اسکاشگورد، جسیکا راث، یایان روهیان، عیسی مصطفی، اندرو کوجی، فامکه یانسن، برت گلمن، شارلتو کوپلی، کوین کوپلند، میشل داکری و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.6 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم “روباه پیر” پس از حضوری افتخارآفرین در جشنواره‌های بین‌المللی، موفق به کسب چهار جایزه ارزشمند در بخش‌های بهترین موسیقی متن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین چهره‌پردازی و بهترین کارگردانی شد. این فیلم همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن نیز گردید.

“روباه پیر” که به مادر کارگردان تقدیم شده، روایتی متفاوت و جذاب را به تصویر می‌کشد و تحسین منتقدان و تماشاگران را در سرتاسر جهان برانگیخته است.شما می توانید فیلم بسیار زیبای روباه پیر را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم اکشن

دانلود فیلم Death Stranding 2023

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم روباه پیر Old Fox 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟