logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
6.5 /10
دانلود فیلم رودخانه سرخ Full River Red 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

فیلم رودخانه سرخ Full River Red با زیرنویس فارسی

فیلم رودخانه سرخ یا فول ریور رد (Full River Red) با عنوان اصلی (Manjianghong) نیز شناخته می‌شود  به کارگردانی ژانگ ییمو (Yimou Zhang) و در ژانر تاریخی، کمدی، معمایی، هیجان انگیز و درام ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور چین است. در این فیلم هنرمندانی همچون تنگ شن، جکسون یی، یی ژانگ، جیایین لی، یونپنگ یو، جیای وانگ، بینلونگ پان، آیلی یو، جینگفی گو، هائو او، شیانگ وی، چی ژانگ، یان هوانگ، جینگیا ژو، پنگیو جیانگ، بویانگ لین، فن فی، رن سینو، یونگ شنگ چن و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

 

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.5 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم رودخانه سرخ در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۲ میلادی در شانشی چین، با همکاری ران بی، هویمین هان، یوشیا جیانگ، لین لی، یو لیانگ و شیا وانگ به عنوان تهیه کنندگان ساخته شد. فیلمبرداری آن نیز توسط شیائودینگ ژائو انجام شد و موسیقی متن آن اثری از هونگ هان است. پایان فیلمبرداری این فیلم نیز در ماه آگوست سال ۲۰۲۲ به اتمام رسید.شما می توانید فیلم بسیار زیبای رودخانه سرخ را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های تاریخی

دانلود فیلم The Northman با دوبله فارسی

دانلود فیلم های دوبله فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم رودخانه سرخ Full River Red 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟