logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
5.0 /10
دانلود فیلم قاتل خویشاوندی Bloodline Killer 2024
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم قاتل خویشاوندی Bloodline Killer 2024

فیلم قاتل خویشاوندی ( Bloodline Killer ) به کارگردانی آنته نواکوویچ (Ante Novakovic) و در ژانر ترسناک، معمایی، هیجان‌انگیز و درام است.این فیلم محصول سال 2024 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون شاونی اسمیت، تارین منینگ، درو مورلین، تایریس گیبسون، بروس درن، جیمز گائودیوسو، مونتانا گیلیس، کرش نواکوویچ، سال رندینو، آدام شیپی، دانیل کازگروو، جنیفر کینگ، جان دی. هیکمن، آنتونی گائودیوسو، کارولین دی گریو و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 5.1 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم “قاتل خویشاوندی” با حضور جمعی از تهیه‌کنندگان و هنرمندان نام آشنا در پشت صحنه، اثری حرفه‌ای و قابل توجه به شمار می‌رود.

این فیلم توسط تیمی از تهیه‌کنندگان باتجربه به رهبری لورا بارباتو و ریچارد باخ انجام شده است. از جمله دیگر تهیه‌کنندگان این اثر می‌توان به مارک اس. بری، کنت گرت بینیک، میکا ای. برانت، لیندون ای.وی. براون، پیتر ای. داماتو، کارولین دی گریو، دی جی داد، سامی فاربر و دوان فارلی اشاره کرد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای قاتل خویشاوندی را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم هیجان‌انگیز

دانلود فیلم Darkness of Man 2024

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قاتل خویشاوندی Bloodline Killer 2024

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟