logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
7.0 /10
دانلود فیلم قو The Swan 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم قو The Swan 2023 با زیرنویس فارسی

فیلم قو یا سوان ( The Swan ) به کارگردانی وس اندرسن (Wes Anderson) و در ژانر کوتاه، کمدی سیاه و درام ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2022 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون روپرت فرند، رالف فاینز، آسا جنینگز، الیل فورد، ترومن هنکس، بنوآ هرلین و اکتاویو تاپیا و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 7.1 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانیدفیلم قو به کارگردانی وس اندرسن، با تهیه‌کنندگی مشترک آلیس داوسون، جرمی داوسون، جان پیت، اکتاویا پیسل، استیون رالز و مولی روزنبلات ساخته شده است. تدوین و ویرایش این فیلم به عهده گرت اسپنسلی، اندرو وایزبلوم، بارنی پیلینگ، کارولین رولندز و لوسی بنسون بوده و فیلمبرداری آن توسط رومن کاپولا انجام شده است.

فیلم قو بر اساس مجموعه داستان‌هایی کوتاه به نام “داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر و شش داستان دیگر”، نوشته رولد دال در سال 1977 میلادی، تولید شده است.شما می توانید فیلم بسیار زیبای قو با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم های درام

دانلود فیلم تپه با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های خارجی جدید

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قو The Swan 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟