logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
6.4 /10
دانلود فیلم لانتوری
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم لانتوری

فیلم لانتوری ( Lantouri ) فیلمی در ژانر اجتماعی و درام بوده که به کارگردانی رضا درمیشیان (Reza Dormishian) ساخته شده است.فیلم لانتوری محصول کشور ایران بوده که به تهیه کنندگی رضا درمیشیان در سال 1394 ساخته و در سال 1395 منتشر شده است.در فیلم لانتوری بازیگرانی مانند نوید محمدزاده، مریم پالیزبان، باران کوثری، رضا بهبودی، مهدی کوشکی، بهرام افشاری، بهناز جعفری، فاطمه نقوی، پریوش نظریه، اردشیر رستمی، حسین پاکدل، بهرنگ علوی، ستاره پسیانی، سیاوش چراغی‌پور، کاظم سیاحی به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلمنامه این فیلم را رضا درمیشیان نوشته است.لانتوری داستانی است از عشق، نفرت، انتقام، و امید. داستانی که در بستر جامعه‌ای نابرابر و پر از خشونت روایت می‌شود.پاشا، سردسته باند لانتوری، پسر جوانی است که از کودکی در فقر و بدبختی بزرگ شده است. او شاهد بوده است که چگونه بی‌عدالتی‌های اجتماعی زندگی مردم را نابود می‌کند.

او خود نیز قربانی این بی‌عدالتی‌ها بوده است.لانتوری گروهی از افراد آسیب دیده است که از بطن اجتماع سر برآورده‌اند. آنها افرادی هستند که در زندگی خود شکست خورده‌اند و به دنبال انتقام از جامعه‌ای هستند که آنها را نادیده گرفته است.شما می توانید فیلم بسیار زیبای لانتوری را به صورت رایگان از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم ایرانی
دانلود فیلم ابد و یک روز

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم لانتوری

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟