logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
6.5 /10
دانلود فیلم متهم Accused 2023
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم متهم Accused 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

فیلم متهم ( Accused ) که با عنوان (A Night with the Accused) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی فیلیپ بارانتینی (Philip Barantini) و در ژانر اکشن، درام، معمایی و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور انگلستان است. در این فیلم هنرمندانی همچون شانیل کولار، فرانسیس توملتی، نیتین گاناترا، لورین آجوفو، نیلا عالیا، رابی اونیل، جی جانسون، اولی تیگ، بن مارس، گاوین سانکتیس و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.5 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم متهم توسط یک گروه تهیه‌کننده شامل فیلیپ بارانتینی، سامانتا بدو، ادوارد کافری، ماکسیم کوتری، سامانتا فریت، استیون هول، هانا پرکس، روپرت پرستون، سارا سهدو و نایجل ویلیامز به صورت مشترک تولید شده است. الکس فونتین تدوین و ویرایش این فیلم را بر عهده داشته و متیو لوئیس فیلمبرداری آن را انجام داده است.

فیلم متهم پس از انتشار، توانست با بازی خوب شانیل کولار، موسیقی متن، سکانس‌های مهیج، کارگردانی، فضاسازی‌ها، نحوه فیلمبرداری، نورپردازی‌ها و همچنین خط داستانی، نظر مثبت مخاطبین و منتقدان را به خود جلب کند و تحسین شود.شما می توانید فیلم بسیار زیبای متهم با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم های اکشن

دانلود فیلم طوفان جی با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های خارجی جدید

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم متهم Accused 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟