logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
4.2 /10
دانلود فیلم همسایگان خشمگین Angry Neighbors 2022
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم همسایگان خشمگین Angry Neighbors 2022 با زیرنویس فارسی

فیلم همسایگان خشمگین ( Angry Neighbors ) که با عنوان (Lapham Rising) به کارگردانی وارن بروک (Warren Brock) و در ژانر کمدی ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2022 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون فرانک لانگلا، بابی کاناوله، استاکرد چنینگ، کیتی پارکر، جرد گیلمن، استیلیو ساوانته، چیچ مارین، اشلی بنسون، کریس هریس، تاد رندال و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 3.9 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلمنامه این فیلم را نیز جیمز ام بیر و حمید تراب پور براساس رمانی پرفروش به نام Lapham Rising نوشته راجر روزنبلات، به نگارش درآورده است.تهیه‌کنندگی فیلم «همسایگان خشمگین» به صورت مشترک بر عهده روتی آستین، وارن بروک، نیکلاس هاگن، فرانک لانگلا، کری اورینت، والری رز، استلیو ساوانته، مارک اسمیت، مایک سوبیلف، کمیل تراب پور، حمید تراب پور، جیکوب فوگل و پاتریک ورکسما بوده است. تدوین و ویرایش فیلم توسط جی انکر و فیلمبرداری آن توسط آستین اف. اشمیت انجام شده است.

پس از اکران، این فیلم بازخوردهای متفاوتی از سوی مخاطبان دریافت کرد. برخی از آن‌ها از خط داستانی، بازی خوب بازیگران، به ویژه بازی زیبای فرانک لانگلا و بابی کاناوله، نحوه فیلمبرداری، ارزش‌های تولید، طراحی پوستر، سکانس‌های طنز و همچنین فضاسازی‌ها تمجید کردند. برخی دیگر از فیلم انتقاد کردند و آن را فاقد خلاقیت و نوآوری دانستند.

در مجموع، «همسایگان خشمگین» فیلمی قابل قبول است که برای طرفداران ژانر کمدی خانوادگی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای همسایگان خشمگین را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم کمدی

دانلود فیلم خانم مسابقه با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم همسایگان خشمگین Angry Neighbors 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟