logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
4.8 /10
دانلود فیلم هیولاهای کالیفرنیا Monsters of California 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم هیولاهای کالیفرنیا Monsters of California 2023 با زیرنویس فارسی

فیلم هیولاهای کالیفرنیا ( Monsters of California ) به کارگردانی تام دلونگ (Tom DeLonge) و در ژانر علمی تخیلی و ماجراجویی ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون جی. تدی گارسس، مت روبانو، دین دیلیگرو، شان کیچن، مایکل فرانکلین، ایان ایر، اریک اسکات وودز، آوری کلاید، جی بینگَم، ریچارد کایند، کاسپر ون دین، کمیل کستک، رومن سایر کات، آریان زوکر، گابریل هیو، جرید اسکات، جک لنکستر، جک سمسون و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 4.8 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید تام دلونگ، تهیه‌کننده موسیقی و فیلم اهل ایالات متحده آمریکا، پیش‌تر در فیلم «دست‌های بیکار» بازی کرده‌است. در فیلم «هیولای کالیفرنیا»، علاوه بر تام دلونگ، ایان میلر نیز نویسندگی فیلمنامه را بر عهده داشته است.این فیلم توسط سه کمپانی Cartel Pictures، Striker Entertainment و The Cartel تهیه و تولید شده است و اولین بار در 6 اکتبر سال 2023 میلادی در آمریکا اکران شد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای هیولاهای کالیفرنیا با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم های ترسناک

دانلود فیلم جن گیر معتقد با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هیولاهای کالیفرنیا Monsters of California 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟