logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
6.5 /10
دانلود فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد No One Will Save You 2023
67% (3 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد No One Will Save You 2023 با دوبله و زیرنویس فارسی

فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد ( No One Will Save You ) به کارگردانی برایان دافیلد (Brian Duffield) و در ژانر ترسناک، معمایی، علمی تخیلی و هیجان انگیز ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون کیتلین دیور، جینجر کرسمن، زک دوهام، داری لین گریفین، الیزابت کالوف، جرالدین سینگر، اوانجلین رز، لورن ال موری، دوین سندیج، رز بیانکا گرو، جان کورتس، ناتالی جی آلارکون، بریجت مالبرو و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 6.7 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم “هیچکس تو را نجات نخواهد داد”، به کارگردانی جاناتان دینر، کیتلین دوور، برایان دافیلد، آلن ماندلبام، جاشوا ترون، تیم وایت و ترور وایت تهیه شده است. موسیقی متن این فیلم توسط جوزف تراپانی ساخته شده و آرون مورتون فیلمبرداری آن را بر عهده داشته است. داستان فیلم درباره‌ی براین آدامز، یک زن جوان است که به دنبال آرامش، از جامعه فاصله می‌گیرد و به خانه‌ی بزرگ خود باز می‌گردد.

اما یک شب، صدایی عجیب و غریب او را از خواب بیدار می‌کند و او با موجوداتی فرازمینی روبرو می‌شود که آینده‌اش تهدید کرده‌اند و او را مجبور به کنار آمدن با گذشته‌اش می‌کنند.شما می توانید فیلم بسیار زیبای هیچکس تو را نجات نخواهد داد را با دوبله و زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های ترسناک

دانلود فیلم استخوان سرد با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم های 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هیچکس تو را نجات نخواهد داد No One Will Save You 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟