logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
7.4 /10
دانلود انیمیشن ماوکا ملودی جنگل Mavka The Forest Song 2023
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

انیمیشن ماوکا ملودی جنگل Mavka The Forest Song با زیرنویس فارسی

انیمیشن ماوکا ملودی جنگل، ماوکا ترانه جنگل، ماوکا آهنگ جنگل یا ماوکا فورست سانگ (Mavka The Forest Song) با عنوان اصلی (Mavka. Lisova Pisnya) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی کارگردانی مشترک اوله مالاموز و الکساندرا روبان (Oleh Malamuzh و Oleksandra Ruban) و در ژانر ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و فانتزی ساخته شده است.این انیمیشن محصول سال 2023 کشور اوکراین است.در نسخه اصلی این انیمیشن نیکی توماس، سرج به صداپیشگی پرداخته‌اند

این انیمیشن از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 7.9 از 10 را در این وبسایت کسب کند. جالب است بدانید فیلمنامه انیمیشن “ماوکا: ملودی جنگل” نیز توسط جفری هیلتون و یاروسلاو وویتسشک به صورت مشترک تهیه و نوشته شده است.

انیمیشن “ماوکا: ملودی جنگل” بر اساس نمایشنامه‌ای شاعرانه به نام “ماوکا: ملودی جنگل” ساخته شده است. این نمایشنامه در سه پرده توسط لسیا اوکراینکا نوشته شد و در سال 1911 در شهر کوتائیسی خلق شد. اولین بار این اثر در تئاتر درام کی‌یف در تاریخ 22 نوامبر 1918 به روی صحنه رفت. “ماوکا: ملودی جنگل” یکی از نخستین نمونه‌های فانتزی در ادبیات اوکراین است.شما می توانید انیمیشن بسیار زیبای ماوکا ملودی جنگل را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لینک مرتبط

دانلود انیمشین جدید با دوبله فارسی

 دانلود انیمیشن The Wonderland با دوبله  فارسی

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن ماوکا ملودی جنگل Mavka The Forest Song 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟