logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
5.2 /10
دانلود سریال تمام چیزهایی که نگفتیم All Those Things We Never Said 2022
100% (2 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال تمام چیزهایی که نگفتیم All Those Things We Never Said 2022

سریال تمام چیزهایی که نگفتیم (All Those Things We Never Said) با عنوان اصلی (Toutes ces choses qu’on ne s’est pas dites) به کارگردانی میگل کورتوا (Miguel Courtois) می باشد.این سریال محصول کشور فرانسه و در ژانر کمدی و درام است .فصل اول آن در سال 2022 میلادی توسط سه کمپانی +Canal و StarzPlay و StudioCanal تولید و منتشر شد. در سریال تمام چیزهایی که نگفتیم هنرمندانی همچون ژان رنو، ساموئل اشنایدر، نومی بیسدس، باستین هاگن، الکساندرا ماریا لارا، مارتینا گارسیا، الکس برندمول، سدریک بن عبدالله و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید مجموعه “تمام چیزهایی که نگفتیم” محصول مشترکی از ژان باپتیست، فری فرانسوا، گیونه سوزانا، لیا مارک لوی، آنا مارش و آلن پانکرازی در مقام تهیه‌کننده است. طراحی چهره این مجموعه بر عهده شرلی درای و فیلمبرداری آن نیز توسط آنتوان گوگنو انجام شده است.

این مجموعه پس از انتشار با واکنش‌های متفاوتی از سوی مخاطبان و منتقدان روبرو شد. با این حال، به طور کلی برای بازی درخشان بازیگران به ویژه ژان رنو، موسیقی متن، فیلمنامه اقتباسی، کارگردانی، سکانس‌های طنز، جلوه‌های بصری و مضامین مطرح شده مورد تحسین و ستایش قرار گرفت.شما می توانید سریال بسیار زیبای تمام چیزهایی که نگفتیم را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود سریال خارجی

دانلود سریال The Snow Girl 2023

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال تمام چیزهایی که نگفتیم All Those Things We Never Said 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟