logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع و آسان به فیلم و سریال های به روز اپلیکیشن تهران موویز نصب کنید
5.6 /10
دانلود فیلم در جستجوی یار Match Me If You Can 2023
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم در جستجوی یار Match Me If You Can 2023 با زیرنویس فارسی

فیلم در جستجوی یار ( Match Me If You Can ) به کارگردانی ماریان یگر (Marian Yeager) و در ژانر کمدی، درام و عاشقانه ساخته شده است.این فیلم محصول سال 2023 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون جورجینا رایلی، ویلسون بتل، برایان جورج، بیلی آرمسترانگ، ورونیکا ویلی، چارلی کلارک، کانور سینگ، برد اوفو، جنیفر گریفین، مارک ای. هرناندز، آوا تورس، تایمکا ام. سرتی، الکس کریستین، تئو گوتیرز، فیلیپ جردن و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

 

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 5.6 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم «در جستجوی یار» به تهیه‌کنندگی کارن جگر، ییل کوسین، مونیکا لوند، پل مریمن، جنیفر اس. میلیمن، استیسی پارکز، سوزان واینرت و ماریان یگر ساخته شده است. تدوین و ویرایش این فیلم به عهده فرانک رینولدز بوده و آنجلا هر فیلمبرداری آن را انجام داده است.

پس از شرکت در جشنواره بین‌المللی فیلم دالاس، فیلم “در جستجوی یار” موفق به نامزدی برای دریافت جایزه بزرگ هیئت داوران، یعنی “Grand Jury Prize” شد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای در جستجوی یار را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لینک های مرتبط 

دانلود فیلم های عاشقانه

دانلود فیلم هیاهو با دوبله فارسی

دانلود فیلم های دوبله فارسی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم در جستجوی یار Match Me If You Can 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟