logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
5.2 /10
دانلود فیلم ماه و برگشت The Moon and Back 2022
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم ماه و برگشت The Moon and Back 2022

فیلم ماه و برگشت ( The Moon and Back ) که با عنوان (The Moon) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی لیا بلیچ (Leah Bleich) و در ژانر کمدی و درام است.این فیلم محصول سال 2024 کشور آمریکا است. در این فیلم هنرمندانی همچون ایزابل می، میسی پایل، نات فاکسون، پی. جی. برن، تایو لی، مولی جکسون، مایلز گوتیرز رایلی، سارا ولفکیند، رایلی مدیسون فولر، آلیسون یی، شانتال کاسوت، الیزه فام، بریل آنجلیک، رومن مایکل، تیفانی سایمون و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 5.2 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید ماه و برگشت با تلاش تیمی از تهیه‌کنندگان کارآزموده به سرانجام رسید. جاستین بالدونی، تسا بایفورد، توبیاس دمل، راب گیلن، برت هاو و هیروکی کامادا با همدلی و تعهد خود، این اثر را به مرحله تولید رساندند.

موسیقی متن فیلم را وسلی هیوز، آهنگساز چیره‌دست، خلق کرده و رنگ و بویی خاص به آن بخشیده است.فردی ویتمن، فیلمبردار ماهر، با ظرافت و دقت تمام، تصاویر بدیع و چشم‌نوازی را بر روی پرده سینما به نمایش گذاشته است.

ماه و برگشت درخشش خود را در جشنواره بین‌المللی San Diego International Film Festival به اثبات رساند و افتخار دریافت جایزه بهترین فیلم را از آن خود کرد.شما می توانید فیلم بسیار زیبای ماه و برگشت را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم کمدی

دانلود فیلم Cat and Dog 2024

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ماه و برگشت The Moon and Back 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟