logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
5.3 /10
دانلود فیلم سالمندان The Elderly 2022
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم سالمندان The Elderly 2022

فیلم سالمندان ( The Elderly ) با عنوان اصلی (Viejos) به کارگردانی رائول سرزو و فرناندو گونزالس گومز (Raúl Cerezo و Fernando González Gómez) و در ژانر ترسناک، درام، معمایی، فانتزی و هیجان انگیز است.این فیلم محصول سال 2022 کشور اسپانیا است. در این فیلم هنرمندانی همچون زوریون اگییلور، گوستاوو سالمرون، پائولا گالگو، ایرنه آنولا، خوان آسدو، آنجلا لوپز گامونال، خوزه توریجا، مانوئل دی بلاس، ماریا ویکتوریا پانیاگوا، خوزه رامون پاردو، لون فلمینگ، ترزا آلتس، نیکو ورونا، خوسله رومان، انریکه کازورلا و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 5.3 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم “سالمندان” با حضور در جشنواره‌های بین‌المللی متعدد، افتخارات بزرگی را کسب کرد و توانست جایزه ارزشمند بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند.

علاوه بر این، “سالمندان” نامزد دریافت 4 جایزه دیگر نیز شد که نشان‌دهنده‌ی کیفیت بالای این فیلم و نظر مثبت منتقدان و تماشاگران به آن است. نامزدهای این فیلم در بخش‌های مختلفی از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی حضور داشتند.شما می توانید فیلم بسیار زیبای سالمندان را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم اکشن

دانلود فیلم Article 370 2024

دانلود فیلم خارجی

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سالمندان The Elderly 2022

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟