logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
4.4 /10
دانلود فیلم کاپیتان
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

معرفی و دانلود فیلم کاپیتان

فیلم کاپیتان ( Captain ) به کارگردانی محمد حمزه‌ای و در ژانر خانوادگی، اجتماعی و درام ساخته شده است.این فیلم در سال 1401 ساخته و منتشر شد. در این فیلم هنرمندانی همچون پانته‌آ پناهی‌ها، پژمان بازغی، امیرحسین بیات، بهار نوحیان، ارغوان شعبانی، شایان دارمی‌پور، پرهام غلاملو و غیره به ایفای نقش پرداخته اند.

این فیلم از نظر سایت IMDb  توانسته امتیاز بالای 4.4 از 10 را در این وبسایت کسب کند.جالب است بدانید فیلم کاپیتان در ستایش مقام پرستاران و به عنوان ادای دینی به کودکان مبتلا به سرطان ساخته شده است. نگارش فیلمنامه این فیلم حدود شش ماه به طول انجامید و پس از دو ماه پیش‌تولید، طی 64 روز فیلمبرداری آن به پایان رسید و همزمان با تدوین، به چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر راه یافت.

طراحی پوستر فیلم کاپیتان بر عهده محمد شکیبا بوده و این فیلم از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی است.شما می توانید فیلم بسیار زیبای کاپیتان را با تهیه نسخه قانونی، این فیلم را با بالاترین کیفیت از وبسایت تهران موویز با مصرف پهنای باند اینترنت نیم بها دانلود و تماشا کنید.

 

لطفا از مطالب زیر هم دیدن فرمایید

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم اخت الرضا

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کاپیتان

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟