logo دانلود اپلیکیشن تــهران مـــوویز
برای دسترسی سریع تر به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خودتون اپلیکیشن فیلم جـــویان رو نصب کنید
7.9 /10
دانلود سریال پادشاه زمین King the Land 2023
100% (2 رای)

توضیحات سریال

معرفی و دانلود سریال پادشاه زمین King the Land 2023 با زیرنویس فارسی

سریال پادشاه زمین ( King the Land ) با عنوان اصلی (Kingdeolaendeu) نیز شناخته می‌شود به کارگردانی ایم هیون ووک (Im Hyun-Wook) می باشد.این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر کمدی، عاشقانه و درام است .فصل اول آن در قالب 16 قسمت در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی SLL و Npio Entertainment و By4m Studio تولید و منتشر شد.در سریال پادشاه زمین هنرمندانی همچون لی جونهو، ایم یون آه، گو وون-هی، کیم گا یون، ان سه ها، کیم جائه وون و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

جالب است بدانید سریال “پادشاه سرزمین” دربارهٔ گو وون، پسری از خانواده‌ای ثروتمند است. خانوادهٔ گو وون، مالک و مدیر گروه کینگ هستند و در حال حاضر، گو وون درگیر جنگ وارثی و میراث خانوادگی‌شان است. او مردی جوان، باهوش، ظریف و بسیار جذاب است، اما با قرار ملاقات‌های زندگی روزمره خود، خیلی حساب شده نیست. او نمی‌تواند در مقابل لبخند ساختگی اشکال کند. از طرفی، چئون سا-رانگ شخصیتی درخشان و آهسته کنده دارد.

در طی اتفاقات، او شروع به کار در هتل کینگ می‌کند، که یکی از بهترین خاطرات کودکی‌اش را به یاد می‌آورد.در حین کار در هتل، مواجهه‌های گوناگونی با مشکلات دارد، اما به تدریج در کارش پیشرفت می‌کند. در نهایت، گو وون و چئون سا-رانگ با یکدیگر آشنا می‌شوند و یک رابطهٔ عاشقانه شکل می‌گیرد. شما می توانید سریال بسیار زیبای پادشاه سرزمین را با زیرنویس فارسی از وبسایت تهران موویز دانلود کرده یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

لینک های مرتبط

دانلود سریال های کره ایی

دانلود سریال شکوفایی جوانی ما با دوبله فارسی

 

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از تهران موویز فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال پادشاه زمین King the Land 2023

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟